Powstanie "7 cylindrów"














Witajcie na stronie "7 cylindrów". Powstała ona ze względu na nadmierną ilość czasu wywołaną rozstaniem z moim BMW (czy zwrot "moje BMW" automatycznie zobowiązuje do nieużywania kierunkowskazów i parkowania na 4 miejscach parkingowych jednocześnie?") z powodu remontu blacharki.

Swoją drogą to chyba jedyny raz kiedy mój samochód trafił do kogoś innego, w celu jakiejkolwiek naprawy, bo nie jestem w stanie przypomnieć sobie żebym kiedykolwiek wcześniej zdecydował się na taki krok.

W każdym razie, pozwolę sobie przedstawić się. Najlepiej jeśli przedstawię się jako "Murzyn" jak zwą mnie znajomi. Na zmianę z "Debil". Do założenia własnego bloga zainspirował mnie Tommy z prentki-blog.pl . Stwierdziłem że skoro od czasu do czasu lubię napisać jakiś tekst, który będzie mógł zostać zachowany na dłużej, żebym mógł kiedyś powspominać dawne czasy i przygody związane z motoryzacją i dłubaniem przy samochodzie, a przy okazji komuś może się to spodobać, to w sumie czemu by w końcu nie zacząć.
Ponadto kiedyś pomagałem prowadzić inny portal motoryzacyjny który aktualnie nie istnieje, i od długiego czasu namawiałem jego właściciela do reanimacji pomysłu, jednak nie jest zainteresowany.

I tak właśnie za pisanie zabrała się definitywnie niewłaściwa osoba :v

Jakby ktoś od razu chciał wiedzieć skąd ta nazwa - moja przydomowa (a właściwie póki co przyblokowa) gromadka cylindrów składa się z BMW E46 320Ci oraz Junaka 121.

Zastanawia mnie co ja zrobię jak ta liczba się zmieni.

Chyba nie do końca przemyślałem tą nazwę.

W sumie jakoś mało kiedy przejmuję się konsekwencjami własnych decyzji.

Popularne posty z tego bloga

Gazotan biedanu

Obudowa termiczna dolotu w BMW E46

Ustawienie zbieżności na partyzanta - relacja z wymiany końcówek drążków kierowniczych